Acest anunt a expirat la data: 13.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: - Cunoştinţe de limba franceză la nivel începător (minim A2); - Cunoştinţe de utilizare pachet MS Office -Word, Excel; - Capacitate de sinteză și spirit analitic; - Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă; - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și intreprinzător; - Disponibilitate de deplasare n București pentru perioadă de formare.

Cerinte

Misiuni: - Analizează dosarul angajatului pentru a stabili situația acestuia înaintea angajării; - Verifică corectitudinea informațiilor referitoare la datele personale ale angajaților; - Asigură înregistrarea și verificarea informațiilor în programele puse la dispoziție de către client, în vedrea realizării statelor de plată de la sfârșitul lunii, pentru angajații clientului; - Calculează compensațiile atribuite salariaților că urmare a concedierii sau întreruperii contractului individual de muncă, în conformitate cu legislația în vigoare și prevederile Contractului Colectiv de muncă; - Verifică stadiul concediilor medicale ale salariaților și înregistrează datele, astfel încât să se realizeze demersurile administrative obligatorii, în termenele prevăzute ; - Participă la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor interne ale departamentului. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare