Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Moldova

Descrierea jobului - Moldova

Misiunile tale în echipa noastră: • Verificarea şi arhivarea documentelor contabile conform procedurilor interne ; • Gestionarea evidenţei documentelor electronice arhivate; • Ordonarea cronologică şi sortarea documentelor contabile arhivate; Beneficii: Beneficii : - Mediu de lucru internaţional, cu reale oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională; - Atmosfera de lucru prietenoasă şi spirit colegial;

Cerinte

Pentru a face parte din echipa noastră ai nevoie de: • Studii Medii/Universitare (profil economic – avantaj); • Cunoştinţe de limba franceză – avantaj; • Abilităţi bune de operare PC (nivel mediu/avansat); • Abilităţi bune de comunicare şi capacitatea de a lucra în echipa; • Abilităţi de gestionare volum mare de informaţii; • Capacitatea de a efectua muncă repetitivă;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare