Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

În calitate de Asistent administrativ al Departamentului « Travaux », misiunea ta va consta în oferirea de suport administrativ în proiectele de întreținere și reabilitare a magazinelor din Franța prin: - gestionarea relației cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale; - verificarea și validarea facturilor, a documentelor și a devizelor; - relansarea diverșilor prestatari; - gestionarea de tabele; - realizarea rapoartelor de activitate.

Cerinte

Dacă: - Activitatea administrativă nu mai reprezintă un secret, ai lucrat minim 6 luni in domeniu, - Ești pasionat (ă) de limba franceză, comunici la nivel avansat și te trezești uneori gândind cu voce tare «en français», - Îți place să călătorești și esti dispus(ă) la formări şi deplasări la nivel internaţional, - Proactivitatea te definește, poţi urmări concomitent o mulţime de proiecte cu aceeași rigoare și supleţe, - Ești organizat(ă), și știi să prioritizezi, înseamnă că ești persoana potrivită și te asteptăm în echipa de «Support Travaux» (pentru Franța) la sediul nostru din București.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare