Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În calitate de Asistent administrare furnizori, principalele tale misiuni vor fi: - Analiza comenzilor de mărfuri pentru identificarea eventualelor litigii şi gestionarea acestora - Plata facturilor de mărfuri, prin intermediul SAP - Realizarea de rapoarte săptamânale şi lunare privind: analiza conturilor furnizorilor, reconcilierea conturilor, declaraţiile vamale ale mărfurilor etc. - Gestionarea unei căsute de email dedicată clienţilor (departamentele de Achizitii, Marketing, Litigii) - Gestionarea bazei de date cu furnizorii. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Dacă rigurozitatea, atenţia la detalii şi spiritul organizatoric te definesc, atunci te asteptăm să te alături Departamentului Financiar – Contabil la sediul nostru din Bucureşti. Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Studii superioare în domeniul economic - Experienţa în domeniu reprezintă un avantaj - Limba franceză nivel mediu conversaţional (B1-B2) - Operare MS Office nivel mediu - Cunoaşterea programului SAP reprezintă un avantaj - Initiativă şi excelente abilităţi de analiză - Perseverenţa, rigurozitate - Capacitate de adaptare, flexibilitate în gândire, reactivitate.

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare