Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutăm o persoană autonomă, cu spirit organizatoric şi atentă la detalii pentru a se alătura Departamentului Financiar - Contabilitate la sediul nostru din Bucureşti. Misiune: În calitate de Asistent administrare furnizori în Veo, principalele tale responsabilităţi vor fi: - Înregistrarea în contabilitate a operaţiunilor financiare curente efectuate de către societăţile care fac parte din portofoliul gestionat de către organizaţie; - Urmărirea facturilor recepţionate de la furnizori, a scadenţelor şi înregistrarea plăţilor prin ordin de virament în programul de contabilitate; - Verificarea conformităţii mărfurilor, notificarea furnizorilor şi pregătirea dosarelor de cumpărare pentru fiecare furnizor in parte, închiderea litigiilor sau transmiterea către departamentul Calitate-Litigii. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Cunoştinţe din domeniul financiar-contabilitate; - Cunoaşterea limbii franceze la nivel conversaţional; - Perseverenţă, rigurozitate, spirit de iniţiativă; - Capacitate de adaptare, rezistenţă la stres, flexibilitate ăn gandire.

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare