Acest anunt a expirat la data: 20.03.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Agentia de recrutare GLOBAL HR cauta Asistent Administrativ pentru o societate din Luxemburg cu domeniu de activitate in instalatii de energie regenerabila, acesta isi va desfasura activitatea la domiciliu si va avea ca atributii: • Asigurarea de suport in planificarea si coordonarea activitatilor companiei; • Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime; • Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune; • Pregatirea si arhivare diverselor documente ; • Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager; • Urmarirea platilor facute online; • Postarea pe site-uri si gestionarea informatiei intr-o maniera eficienta; • Postarea promotiilor si a buletinelor informative cu ultimele noutati ale societatii. Beneficii: • Pachet salarial atractiv; • Program flexibil; • Posibilitatea unui contract pe perioada de lunga durata.

Cerinte

Cerintele postului: • Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei; • Disponibilitate de a lucra la domiciliu si de a avea o buna conexiune la internet si laptop/calculator; • Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat; • Cunostinte de utilizare a paginilor web pentru a publica diverse anunturi constituie un avantaj; • Abilitate de lucru independent si in echipa; • Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; • Persoana organizata, serioasa, proactiva si cu initiativa.

1 pozitii disponibile 43 persoane au aplicat deja

Joburi similare