Acest anunt a expirat la data: 18.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutăm o persoană dinamică, cu spirit de inițiativă și dornică să facă parte dintr-un proiect în plină expansiune, la sediul nostru din Chișinău! Responsabilități: -Gestionare administrativă a litigiilor comerciale prin identificare de acorduri amiabile cu furnizorii francezi și internaționali; -Gestionare bază de date (înregistrări de litigii, actualizare fișe litigii) și a unei căsuțe de email dedicată litigiilor; -Realizare documente logistice pentru soluționarea litigiilor cerute de departamentul de Marketing; -Realizare de indicatori de calitate și cantitate săptămânali și lunari pentru departamentele de Marketing, Achiziții, Logistică; -Comunicare și contact direct cu departamentele Marketing, Achiziții, Transport și Logistică, Contabilitate Furnizori. Beneficii: -Formare la nivelul companiei și internațional; -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; -Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

Cerinte

Profilul ideal: - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2); - Cunoștințe de limbă engleză (minim B1), reprezintă un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet Office (preponderent Excel); - Experiență de lucru în programul de specialitate SAP, reprezintă un avantaj; - Capacitatea de a cauta și de a sintetiza informații; - Abilități de negociere și convingere prin persuasiune; - Atenție la detalii; - Capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic; - Disponibilitate la deplasare în România pentru perioada de formare și în Franța pentru deplasari ocazionale.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare