Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Descrierea jobului: În calitate de Asistent administrativ, principalele tale misiuni vor fi: -Gestionarea aspectelor administrative asociate activităților de training și coaching-inclusiv deplasări, cazări, diurne; -Crearea, actualizarea și transmiterea programelor de formare; -Gestionarea aspectelor administrative pe platforma online-conturi utilizatori + material; -Actualizare,verificare și validare facturi; -Menținerea legăturii cu furnizori și stagiari francezi. Beneficii: Și pentru că apreciem implicarea oferim: -Formare la nivel internațional; -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; -Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre din București, într-un proiect cu expunere internațională. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: -Cunoștințe de limbă franceză (minim B2); -Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); -Atenție la detalii și atenție distributivă; -Capacitate de organizare și ierarhizare; -Bune abilități de comunicare; -Disponibilitate la deplasare în țara și în străinătate.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare