Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

n calitate de Asistent administrativ vorbitor de limbă franceză, principalele tale misiuni vor fi: Gestionarea apelurilor telefonice primite de la clienții mulțumiți/nemulțumiți și actualizarea bazelor de date; Tratarea taskurilor aferente gestionării parcului auto (crearea autovehiculor în programul de gestiune, tratarea amenzilor auto, introducerea facturilor de mentenanța în programul de gestiune, pregătire documente pentru vânzare autovehicule etc); Redactarea corespondenței de afaceri necesare desfășurării activității zilnice (mail-uri, diverse curiere); Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor sau informațiilor către departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați. Beneficii: Și pentru că apreciem implicarea, oferim următoarele beneficii: Formare de specialitate; Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu de lucru dinamic și profesionist; Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Est-ce que tu connais la langue Française? Aimerais-tu nous joindre dans l’équipe Support Administratif? Si tu es bien organisé(e), dynamique et impliqué(e) nous voulons te connaitre! Pentru reușita în această misiune este nevoie de: Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (minim B2); Cunoștințe de utilizare a pachetului Office; Atenție distributivă și la detalii; Excelente capacități de organizare; Experiență profesională în domeniul administrativ reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare