Acest anunt a expirat la data: 23.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În calitate de Asistent Administrativ Platformă Logistică principalele tale responsabilități vor fi: - Acordarea suportului administrativ în toate procesele de la nivelul platformei logistice (recepție marfă, gestiune stocuri, intrări/ieșiri, inventariere, corecții de stoc etc.); - Punerea la dispoziție a tuturor datelor și situațiilor solicitate de către departamentele de la nivelul platformei și asigurarea fluidității fluxului de informații; - Păstrarea unei evidențe și respectarea deadline-urilor impuse pe fiecare task în parte; - Crearea, validarea și editarea diferitelor documente, situații și rapoarte referitoare la marfa recepționată, stocurile existente, fișele de prezentare ale produselor, documentele de livrare a mărfii, repartiția pe magazine, avizele pentru Vamă și transport etc.; - Identificarea anumitor anomalii la nivelul stocurile din magazine, identificarea cauzelor acestora și propunerea de soluții; - Tratarea eventualelor reclamații de la nivelul magazinelor, cât și a diverselor litigii (de natură fizică sau contabilă); - Completarea pontajelor și punerea la dispoziție a acestora Departamentului de Salarizare și managerilor implicați; - Pregătirea documentației necesare și reprezentarea societății în cazul diverselor controale; - Menținerea legăturii cu furnizorii și plasarea de comenzi în funcție de necesități; - Gestionarea corespondenței, arhivarea diverselor documente și completarea bazei de date.

Cerinte

Căutăm o persoană responsabilă, cu spirit de inițiativă și cu abilități foarte bune de organizare pentru un proiect în plină dezvoltare în zona de Vest. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Experiență relevantă într-un domeniu administrativ (preferabil Logistică/ Aprovizionare/ Platforme logistice/ Depozite/Retail/Productie) ; - Cunoștințe de limba franceză – nivel minim B2; - Foarte bune abilități de organizare și de lucru cu documente și indicatori numerici; - Cunoștințe foarte bune în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Excel prioritar) și SAP/COGNOS (reprezintă un avantaj); - Bune abilități de comunicare (orală/ în scris) și capacitatea de a interacționa cu diverse departamente și instituții publice; - Disponibil, corect,amabil și implicat în munca sa; - Disponibilitate la formare în Franța. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare