Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Descrierea jobului: Principalele tale misiuni vor fi: - Inregistrează și verifică informațiile în programele puse la dispoziție de către client; - Verifică și valideaza facturile de hotel, reuniuni, taxi, tren, închirieri mașini; - Centralizează săptămânal pontajele semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. în magazinele clientului; - Actualizează și centralizează planning-urile personalului în detașare; - Validează decontarea cheltuielilor salariaților clientului în programele puse la dispoziție de către acesta; - Validează cererile de prime pentru diverse categorii de salariați ai clientului (prime de înlocuire, prime de intineranți, etc.). Beneficii: Beneficii: - Dezvoltare profesională în cadrul unui proiect cu deschidere internațională; - Participare la formări de specializare pentru dezvoltarea competențelor (atât în ţară, cât şi în străinătate); - Mediu de lucru dinamic și prietenos; - Pachet salarial motivant + beneficii.

Cerinte

Candidatul ideal: Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă tânără şi dinamică, iți propunem un job administrativ unde vei fi responsabil(ă) de menţinerea la zi a bazei de date, verificare și validare documente specifice, analize, rapoarte. Pentru reuşită în această misiune avem nevoie de o persoană cunoscătoare de limbă franceză (minim B1), cu abilități foarte bune de organizare, prioritizare și în același timp comunicare; cunoştinţe de utilizare a programului Excel reprezinta un avantaj. Sunt de asemenea importante atenția la detalii, tactul în abordare şi spiritul de echipă. Dacă sună tentant „limba franceză”, „proiect cu deschidere internațională”, „formare on the job”, „posibilități reale de dezvoltare”, „mediu tânăr și dinamic”, așteptăm cu interes să ne cunoaștem și să-ți oferim mai multe detalii.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare