Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

În calitate de Asistent Comercial, principalele tale misiuni vor fi: - Identificarea de noi furnizori cu scopul de a detecta diverse oportunități de achiziție; - Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali; - Introducerea furnizorilor identificați în baza de date a companiei; - Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți; - Colaborarea cu achizitorul din zona alocată, realizarea agendei de întâlniri a acestuia și redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare; - Fidelizarea clienților existenți; - Urmărirea loturilor de produse trimise de furnizori; - Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achiziții transmise.

Cerinte

Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Bune abilități de comunicare şi negociere, cu o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții; - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă; - Abilități excelente de comunicare în limba italiană, nivel C1; - Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu; - Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute; - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare