Acest anunt a expirat la data: 08.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

DESCRIEREA POSTULUI : - punct de lucru: Alba Iulia - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - organizarea si supraveghea activitatilor angajatilor - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate -relationarea cu clientii, colaboratorii si partenerii societatii - organizarea timpului, sarcinilor si a locului de munca - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail - actualizarea bazei de date documente - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - raportarea serviciilor catre CAS - intocmire documente necesare CERINTE : - permis conducere cat B,sau A1 (scuter) - disponibilitate pentru program full-time - cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de a organiza si supraveghea activitatea angajatilor -capacitate de a relationa cu angajatii, clientii, colaboratorii si partenerii societatii - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - disponibilitate pentru program prelungit - disponibilitate pentru deplasari in teritoriu - placere si abilitate de a invata lucruri noi si de a evolua - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Studii: -absolvent al unei forme de invatamand superioare; Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie); -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, dorinta de promovare in cariera . AVANTAJE : SALARIU atractiv (care va creste periodic in functie de rezultate) MASINA de serviciu LAPTOP de serviciu TELEFON de serviciu POSIBILITATE DE PROMOVARE +Alte beneficii Pentru a aplica la acest post va rugam sa trimiteti pe adresa noastra de e-mail un CV COMPLET !!! in format EUROPASS care sa contina POZA si toate detaliile despre dvs, Va rugam sa completati toate rubricile cv-ului. CV-urile incomplete nu vor fi analizate ! informatii suplimentare la tel

Cerinte

permis conducere cat B,sau A1 (scuter) - disponibilitate pentru program full-time - cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de a organiza si supraveghea activitatea angajatilor -capacitate de a relationa cu angajatii, clientii, colaboratorii si partenerii societatii - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - disponibilitate pentru program prelungit - disponibilitate pentru deplasari in teritoriu - placere si abilitate de a invata lucruri noi si de a evolua - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Studii: -absolvent al unei forme de invatamand superioare; Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie); -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, dorinta de promovare in cariera

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare