Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Descrierea jobului: Misiunile tale în echipa noastră: -Asiguri înregistrarea informațiilor de payroll ale salariaților clienților în softul nostru de salarizare conform cu procedurile interne de lucru (modificări date personale salariați, modificări de natură contractuală, ore de prezența, absențe, prime diverse, avansuri de salariu etc.); -Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale și declararea accidentelor de muncă și realizezi adeverințele de salariu necesare indemnizării salariaților de către organismele din Franța; -Gestionezi dosarele de medicină muncii: declararea efectivelor, validarea facturilor aferente prestațiilor de medicină muncii în sistem; -Extragi din sistem informații diverse (concedii, absenteism, accidente de muncă) și raportezi către departamentele afectate; -Ești răspunzător de înregistrarea și urmărirea ticketelor (solicitări, reclamații etc.) în sistemul de ticketing specific al departamentului. Beneficii: Beneficiile tale: -Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională; -Training și coaching adecvat; -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; -Posibilitatea alegerii tipului de program dorit (full time sau part time) ; -Pachet salarial motivant și bonusuri de performanță

Cerinte

Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Iași! Căutăm un Asistent Payroll care să ne dea o mână de ajutor în activitatea noastră zilnică ! Ești o persoană deschisă și dornică să învețe cât mai multe lucruri despre domeniul de payroll francez? În plus, ai un minimum de cunoștințe de limbă franceză și te consideri o persoană responsabilă, adaptabilă și cu atenție la detalii? Dacă răspunsul este pozitiv, vino să te alături echipei noastre! Îți oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în cadrul departamentului nostru de Payroll, divizia Franța, un proiect cu deschidere internatională, care îți oferă cadrul perfect pentru a utiliza și dezvolta cunoștințele de limbă franceză și a descoperi domeniul salarizării la nivel internațional. Pentru a face parte din echipa noastră ai nevoie de: -Cunostinṭe de bază de limbă franceză; -Cunostinṭe de bază de utilizare pachet MS Office; -Capacitate de învățare rapidă; -Responsabilitate și atenție la detalii; -Flexibilitate în gândire.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare