Acest anunt a expirat la data: 14.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutăm o persoană organizată, riguroasă, perseverentă și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre la sediul din Bucuresti. În calitate de Asistent/a administrativ, principalele tale responsabilități vor fi: - Gestionarea relației cu publicul; - Gestionarea corespondenței, expediere colete; - Menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc); - Asigurarea necesarului logistic și gestionarea comenzilor către furnizori; - Asigurarea suportului administrativ pentru diferite departamente, în funcție de cerere; - Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau sedințelor de lucru. Beneficii: Beneficii : - Formare la nivel companiei; - Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Bune abilități de comunicare orală și scrisă; - Capacitate de a identifica, analiza și sintetiza informații; - Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office); - Seriozitate și simț al responsabilității dezvoltat; - Atenție la detalii și capacitate de multitasking; - Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu - reprezintă un avantaj; - Experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ/secretariat – reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare