Acest anunt a expirat la data: 12.09.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Intocmirea diverselor rapoarte si situatii; Mentinerea relatiei cu diversi parteneri pentru buna desfasurare a activitatii firmei; Redactarea corespondentei si a altor documente necesare; Primeste/trimite, inregistreaza, scaneaza, arhiveaza documentele intrate / iesite din firma si, dupa caz, distribuie corespondenta postala/electronica; Asigurarea activitatilor de protocol; Preluarea apelurilor telefonice, preluarea mesajelor si directionarea apelurilor; Stabilire intalniri, rezervari; Executare alte sarcini trasate , in conformitate cu fisa postului

Cerinte

Absolvent/a studii superioare (economice, un plus); Experienta in domeniu; Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, Internet browsing, etc.); Bune cunostinte de contabilitate primara; Limba engleza nivel avansat; Bune abilităţi de organizare şi planificare; Atentie distributiva si nivel ridicat de concentrare; Spirit de observatie, initiativa, dinamism si punctualitate; Excelente abilitati de comunicare si relationare; Prezenta agreabila;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare