Acest anunt a expirat la data: 27.03.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Recrutam pentru clientul nostru, companie de telecomunicatii din Bucuresti Agent Call Center - departamentul de colectare debite. Responsabilitati: - Contactarea clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate - Inregistrarea solicitarilor scrise, primite in cadrul departamentului "Relatii cu clientii", atat din partea clientilor externi, cat si interni; Se lucreaza in 4 schimburi a cate 8 h/zi incepand cu ora 8:00/ 09:00/10:00/11:30. Contract initial pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locatia postului este sector 1, zona Pipera. Pachetul salarial este format din salariu fix de 850 lei net la care se adauga tichete de masa (cate 1 tichet a 9.35 lei pentru fiecare zi lucrata)

Cerinte

• Cunostinte operare PC: Word, Excel, e-mail; • Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; • Abilitati excelente de comunicare; • Orientare catre client; • Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, gandire analitica; • Initiativa; • Abilitati de negociere, persuasiune.

3 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare