Acest anunt a expirat la data: 27.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Descrierea jobului: – preluarea de apeluri telefonice si email-uri, rezolvarea sau redirectionarea catre alte departamente; – gestionarea prompta a solicitarilor venite din partea clientilor; – introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna.

Cerinte

Profil candidat agent call center: – dorinta de munca si dezvoltare profesionala; – abilitati de invatare rapida a noilor informatii; – adaptabilitate si spirit de echipa; – abilitati foarte bune de comunicare prin telefon; – orientare catre client; – abilitati de ascultare activa; – cunostinte operare PC; – Minim studii medii; – Persoana dinamica cu abilitati de comunicarea peste medie – orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate; – abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii; – atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere; – spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune; – spirit de echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol; – Experienta in call center poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie; – Disponibilitate pentru program full-time.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare