Acest anunt a expirat la data: 24.05.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - preia apelurile telefonice, faxurile, mailurile si solutioneaza cerintele acestora; - mentine si creeaza o cat mai buna colaborare cu agentiile de turism si companiile partenere; - asigura o informare corecta in ceea ce priveste dotarile, facilitatile si tarifele hotelului; - intocmeste confirmarea de rezervare in deplina concordanta cu solicitarea primita; - pastreaza o buna colaborare cu departamentul receptie si economic in vederea unei cat mai bune desfasurari a activitatii;

Cerinte

Cerinte: - limba engleza scris/vorbit foarte bine, o a doua limba straina scris/vorbit bine constituie avantaj; - experienta in utilizare PC (MS Office, programe specializate de rezervari) si programului Opera; - persoana prezentabila, dinamica si sociabila; - studii medii/superioare; - capacitate foarte buna de relationare/comunicare cu clientii; - responsabilitate, initiativa, perseverenta.

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja

Joburi similare