Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Tu vei fi prima persoana cu care va interactiona clientul nostru! Prin urmare rolul tau este foarte important! Altii ar spune ca ai: - usurinta de a relationa cu oamenii, chiar necunoscuti; - limbaj elegant si politicos; - respect pentru optiunile si parerile altora. Inseamna ca esti ceea ce cautam pentru echipa noastra tanara de Rezervari, din Sediul Central Continental Hotels. Dupa o perioada de training, in care vei parcurge, impreuna cu un indrumator, procedurile noastre si cateva tehnici de promovare si customer care, vei avea urmatoarele: Responsabilitati: Sa cunosti foarte bine ofertele de servicii ale hotelurilor din lantul Continental Hotels. Sa preiei solicitari de rezervare via telefon, email, fax. Vei informa potentialii clienti cu privire la serviciile hoteliere oferite de lantul Continental Hotels si la tarifele corespunzatoare acestora. Vei opera în sistem cererile de rezervare/modificare/anulare si vei confirma in scris (fax sau e-mail) operatiunea efectuate.

Cerinte

Absolvent liceu sau facultate ( de preferat profil economic/turism). Limba engleza – nivel conversational. Cunostinte bune de Operare PC: internet, mail, Excel. Disponibilitate pentru lucru la birou ( in back-office) si in ture ( de zi, fara noapte si cu week-end liber). Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu fix negociabil in acord cu grila de salarizare a companiei. Planuri de Dezvoltare Profesionala si training, activitati sociale in cadrul companiei.

1 pozitii disponibile 41 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare