Acest anunt a expirat la data: 17.01.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru o importanta companie de servicii din Romania, recrutam Agent Servicii Client. Descrierea postului: - Preluarea apelurilor clientilor, solutionarea solicitarilor acestora si inregistrarea interactiunii in baza de date specifica; - La cerere, desfasurare activitatii de back-office - analizarea si solutionarea solicitarilor clientilor via e-mail si/sau telefon;

Cerinte

- Abilitati bune de comunicare si relationare; - Orientare catre solutionare probleme; - Atitudine pro-client; - Atentie la detalii; - Abilitati in operarea pe calculator : MS Office; - Studii medii/superioare - Experienta anterioara in call center este considerata un avantaj! Beneficii: - Program de lucru flexibil (ture: dimineata si dupa-amiaza); - Salariu atractiv + bonuri de masa; - Bonusuri de performanta; - Perioada de training; - Mediu de lucru dinamic; - Oportunitati de dezvoltare profesionala;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

30 pozitii disponibile 22 persoane au aplicat deja

Joburi similare