Acest anunt a expirat la data: 28.11.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului Rolul postului este gestionarea cererilor de informatii si redactarea raspunsurilor la reclamatiile cu un grad scazut de dificultate in baza punctelor de vedere primite din organizatie.

Cerinte

Abilitati solicitate: - Abilitati de gandire sintetica si analitica; - Abilitati de rezolvare a problemelor; - Atentie distributiva; - Inteligenta numerica si verbala; - Abilitati de gestionare a emotiilor; - Disponibilitate de a intelege nevoile clientului si a gasi solutii echitabile. Set de competente: - Invatare rapida; - Spirit de echipa; - Time management; - Comunicare eficienta; - Orientare catre client; - Capacitatea de a lucra sistematic, organizat. Ce ofera aceasta pozitie: - Mediu de lucru foarte placut - Training platit - Posibilitatea unui job pe termen lung - Bonusuri de performanta - Beneficii corporate

10 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare