Acest anunt a expirat la data: 23.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Preluarea sesizarilor transmise telefonic si inregistrarea acestora intr-un program specializat. - Asigura operarea, gestionarea si prelucrarea comenzilor, reclamatiilor si solicitarilor la timp, conform procedurilor specifice de lucru; - Mentierea legaturii cu departamentele responsabile de solutionarea solicitarile; - Actualizarea bazei de date prin preluarea informatiilor obtinute de la clienti - Promovare si vanzarea serviciilor companiei Beneficii: pachet salarial motivant, bonuri de masa, sistem de bonusare corelat cu rezulatele.

Cerinte

- Persoana comunicativa, dinamica cu initiativa - Cunostinte operare calculator ( MS Windows, MS Office, Internet Explorer – nivel mediu) - Experienta in domeniul relatiei cu clientii reprezinta un avantaj - Capacitatea de concentrare - Customer focus

10 pozitii disponibile 10 persoane au aplicat deja

Joburi similare