Acest anunt a expirat la data: 18.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- vanzarea produselelor companiei (cazare, sejururi, bilete avion, etc.) - intocmirea documentelor de plata (facturi, chitante, etc.) - conceperea si prezentarea de oferte - preluarea clientilor - asistenta pre si post-vanzare Salariul entry-level se stabileste in functie de experienta, intre 1200 RON - 1600 RON/luna, pentru primele 3 luni de proba. Dupa aceasta perioada se va renegocia la fiecare 6 luni, in functie de performante.

Cerinte

- diplomă de licentă sau studii universitare în curs (studiile în domeniul turismului ar putea fi considerate un avantaj); - disponibilitate pentru munca in tura si in weekend - cunostinte foarte bune de operare PC - voce placuta - abilitati de ascultare activa - orientare catre client - minim 6 luni experienta pe un post similar - capacitate foarte buna de comunicare si relationare - cunostinte de constructie tarifara servicii si pachete de servicii turistice - cunostiinte programe facturare - capacitate buna de organizare, si rezistenta la stres - constituie un plus experienta in turism intern - bune cunostinte de limba engleza (mediu spre avansat), atât scris si vorbit. - constituie un plus experienta ca web editor (constructie & postare pachete turistice) in turism.

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare