Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

·Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificat

·Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii

·Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc

·Completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei

·Preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager

·Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia

·Utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, CRM etc.

·Se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoar

·Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu z

·Semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect

Cerinte:

- studii medii/superioare in curs sau finalizate

- bune abilitati de comunicare si interrelationare

- buna capacitate de a lucra cu deadlineuri

- experienta anterioara in domeniul telesale, customer services, call center reprezinta avantaj

Beneficii:

- Salariu net 1330 ron net+ bm de pentru fiecare zi lucrata

- bonus de pana la 2000 euro

- locatia zona Dr Taberei 

5 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare