Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Germana (nivel avansat) - Brasov Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Germana (nivel avansat), pentru locatia Brasov. Locatie post: Brasov Norma de lucru: Part time (4 sau 6 ore) sau Full time Program de lucru: Program inegal, in ture, pauza de masa inclusa in program, sabilita impreuna cu coordonatorul direct. Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta. Obiective de performanta: -Media evaluarii apelurilor (urmand criteriile de evaluare cuprinse in formularul de evaluare) -Inregistrarea corecta si completa a informatiilor -Gradul de satisfactie al clientului -Solutionarea cazurilor din apelurile primite -Numarul de vanzari adiacente rolului principal (preluare apeluri), realizate din obiectivul de promovare de la finalul fiecarui apel -Respectarea proceselor de operare. Rolul postului: Preluarea apelurilor, venite din partea clientilor companiei, inregistrarea, solutionarea sau transmiterea situatiilor catre diverse departamente si promovarea serviciilor care nu sunt incluse in pachetul de servicii achizitionat de catre abonat. -Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte si complete -La finalul fiecarui apel inregistreaza codare pe contul clientului specifica tipului de informatii oferite -Depune eforturi pentru atingerea target-urilor calitative si cantitative stabilite la nivel de proiect -Asumarea responsabilitatii in cadrul apelului si implicare in solutionarea aspectelor semnalate -Incadrarea in timpul de apel specific fiecarui proiect -Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile clientilor Utilizatorului, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori

Cerinte

Profilul candidatului trebuie sa includa: -Cunoasterea Limbii GERMANE la un nivel fluent -Studii medii (studiile superioare constituie avantaj) -Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj -Abilitati de comunicare, vanzare si negociere -Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office -Abilităţi de comunicare -Abilităţi de ascultare -Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă -Stabilitate emoţională -Capacitate de a lucra în condiţii de stres

5 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare