Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Maghiara (nivel avansat) - Bacau Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), cu Limba Maghiara (nivel avansat), pentru locatia Bacau. Locatie post: Bacau Norma de lucru: Part time (4 sau 6 ore) sau Full time Program de lucru: In ture, cu pauza de masa inclusa in programul de lucru. Programul departamentului este in intervalul orar 0:00 – 24:00, de luni pana duminica. Turele se vor stabili impreuna si de comun acord cu managerul de departament. Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta. Obiective de performanta: -Atingerea indicatorilor cantitativi – numar apeluri tratate la nivel de ora/zi/luna -Atingerea indicatorilor calitativi -Inregistrarea corecta si completa in aplicatie a interactiunii avute cu fiecare client in parte Rolul postului: Preluarea apelurilor (in special referitoare la diverse aspecte comerciale – facturi, contracte), venite din partea clientilor companiei, inregistrarea, solutionarea sau transmiterea situatiilor catre diverse departamente.

Cerinte

Profilul candidatului trebuie sa includa: -Cunoasterea Limbii MAGHIARE la un nivel fluent -Studii medii (studiile superioare constituie avantaj) -Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj -Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office -Abilităţi de comunicare -Abilităţi de ascultare -Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă -Stabilitate emoţională -Capacitate de a lucra în condiţii de stres

7 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare