Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Agent servicii client Inbound (preluare apeluri), pentru o importanta companie din domeniul furnizarii energiei electrice - Bucuresti Pentru partenerul nostru, o importanta companie din domeniul furnizarii energiei electrice, recrutam Agent servicii client Inbound (preluare apeluri, pentru locatia Bucuresti. Locatie post: Sector 6 (zona Dr. Taberei), Bucuresti Norma de lucru: Part time sau Full time Program de lucru: Program in ture, de luni pana vineri intre orele 8,00 – 20,00 si sambata intre orele 8,00 – 13,00, cu pauza de masa inclusa in program. Turele se vor stabili impreuna cu superiorul direct. Precizare: se va lucra maxim 1 sambata/ luna Pachetul financiar include: parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta. La acest pachet se adauga beneficii tip “corporate” (abonamente sau reduceri la diversi parteneri) Obiective de performanta: -Media evaluarii apelurilor (urmand criteriile de evalaure cuprinse in formularul de evaluare) -Inregistrarea corecta si completa a informatiilor -Gradul de satisfactie al clientului -Solutionarea cazurilor din apelurile primite -Numarul de vanzari adiacente rolului principal (preluare apeluri), realizate din obiectivul de promovare de la finalul fiecarui apel -Respectarea proceselor de operare. Rolul postului: Preluarea apelurilor venite din partea clientilor, referitoare la diverse aspecte comerciale (contracte, facturi, etc), solutionarea acestora si promovarea la finalul apelurilor a serviciilor adiacente oferite de catre companie.

Cerinte

Profilul candidatului trebuie sa includa: -Studii medii (studiile superioare constituie avantaj) -Experienta in interactiunea cu clientii de minim 6 luni/orice experienta anterioara in call center/customer service constituie un avantaj -Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office -Facilitati de exprimare verbala si scrisa -Abilitati de comunicare, vanzare si negociere -Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza -Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora -Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii -Capacitate de focalizare pe detalii -Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor -Rezistenta la lucru in conditii de stres -Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos -Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt

15 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare