Acest anunt a expirat la data: 06.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

nregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice, -Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora. -Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la aparitia alertelor specifice. -Realizeaza zilnic rapoarte de activitate in limitele de timp stabilite -Responsabilitatile vor fi subiectul programelor de training specifice oferite la inceputul contractului de munca. Mai multe detalii despre atributii puteti obtine pe durata interviului.

Cerinte

Cerinte: -Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit -Cunoasterea la nivel mediu sau avansat/fluent a unei alte limbi straine, constituie avantaj Aptitudini: -Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii. -Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate. -Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului. -Capacitate de a lua decizii corecte si rapide. -Atentie la detalii. Abilitati: -Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel. Avantaje: -Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client -Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica

4 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare