Acest anunt a expirat la data: 16.12.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea postului - principalele activitati: - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - intocmirea documentele comerciale pentru vanzare (facturi fiscale, facturi proforme, chitante, avize de expeditie, etc), livrare ( etichete, documente de transport specifice transportatorului, etc) si orice alte documente care i se solicita de catre conducerea firmei pentru indeplinirea sarcinilor

Cerinte

Cerinte specifice postului (specificatii): - studii medii; - experienta de minim 3 ani intr-un post similar din vanzari - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie; - personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; - fara obligatii personale majore (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activitati profesionale paralele, etc. ); - cunostinte medii de limba engleza; - cunostinte operare calculator, minim Windows, Microsoft Word si Excel, Internet, etc.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare