Acest anunt a expirat la data: 14.06.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Pentru clientul nostru, Amazon, companie multinationala lider in domeniul comertului on-line, recrutam la nivel national Agente Servizio Clienti - Lavoro da casa. Noii colegi, buni cunoscatori ai limbii italiene, vor forma echipa Centrului Virtual Suport Clienti si vor raspunde intrebarilor clientilor prin telefon, e-mail si chat. Responsabilitati: - Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email, chat) si verbal (telefon) - Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor - Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente - Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.

Cerinte

Cerinte: - Nivel mediu/avansat limba italiana scris/citit/verbal - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora - Abilitati excelente de comunicare - Capacitate de a lucra independent intr-o maniera profesionista, integra si eficienta - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, camere de chat si Internet) - Familiarizat/a cu site-urile de cumparaturi on-line - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil - Studii: minim studii liceale Cerinte logistice&tehnice privind derularea activitatii la domiciliu: - Spatiu birou dedicat la domiciliu (fara zgomot de fond, intreruperi, distrageri) - Acces la Internet de mare viteza - 4Mbs download speed - Casti cu microfon - Linie telefonica (telefon fix si/sau mobil) in timpul programului de lucru

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

10 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare