Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: Prelucreaza si analizeaza rapoartele de calitatea datelor introduse in sistem; Identifica trenduri si propune in scris actiuni de imbunatatire; Transmite feedback departamentelor implicate si face recomandari in scopul cresterii procentelor de calitate monitorizate; Propune si implementeaza analize privind evolutia indicatorilor de calitate urmariti in cadrul echipei de calitate, precum si privind numarul, tipul erorilor rezultate; Realizeaza analize periodice detaliate de calitate dar si proactiv (atunci cand constata devieri de la obiectiv) la nivelul fiecarui departament, pentru identificarea cauzelor erorilor; Realizeaza diverse analize de impact al erorilor asupra clientilor/companiei dar si analize privind estimarea reducerii costurilor cu erorile ca urmare a unor actiuni proactive/de corectie a acestora; Discuta si analizeaza rezultatele de calitate cu fiecare departament, stabilind impreuna actiuni de imbunatatire a indicatorilor de calitate; Urmareste implementarea actiunilor de imbunatatire a activitatilor de calitate, la nivelul fiecarui departament; Initiaza cereri de noi rapoarte sau de modificare a rapoartelor existente ori de cate ori este nevoie, catre departamentul IT, colaborand cu acesta pentru primirea tuturor informatiilor necesare;

Cerinte

Experienta de minim 1 an intr-un in activitatea de raportare si analiza; Abilitati de operare cu baze de raportare; Cunostinte avansate (de preferat) privind lucrul cu Microsoft Excel; Cunostinte de analiza si interpretare a datelor; Organizare, planificare si time management; Orientare catre rezultat si client; Cunostinte de limba engleza (nivel mediu); Atentie la detalii; Adaptabilitate si automotivare.

1 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja

Joburi similare