Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati Gestioneaza administrarea/ transferul de fisiere în Hyperion si Oracle, rapoarte standard si ad-hoc Gestioneaza procesarea de fisiere de raportare in Excel Ofera suport in pregatirea Business case-urilor (construire, urmarire, analiza si interpretarea rezultatelor si tendintelor) Contributie la intocmirea rapoartelor de analiza financiara, bugete, raportari lunare catre management si actionari Ofera sprijin superiorului in intocmirea si mentinerea in actualitate a procedurilor interne cu privire la operatiunile de raportare financiara Ofera suport in desfasurarea activitatilor de audit intern si extern, a controalelor efectuate de autoritati fiscale, ale administratiilor locale etc. cu privire la operatiunile de raportare financiara

Cerinte

Studii superioare finalizate Experienta anterioara de minim 2 ani in activitatea de analiza financiara Experienta relevanta de minim 2 ani in analiza de business Cunoasterea aprofundata a pachetului MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Access) Cunoasterea de nivel mediu a limbii engleze (engleza de afaceri reprezinta un plus) Cunostinte avansate ale indicatorilor financiari specifici industriei IT&C Orientare catre actiune Orientare catre rezultat Rezolvarea problemelor Organizare si planificare si Time Management

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare