Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: Comunica eficient cu celelalte echipe cu care interactioneaza (ex: IT, Tehnic, Marketing, Provizionare, Dispatch, Metro, Inregistratre Contracte, Activare, Vanzari Persoane Juridice, Financiar, Juridic, Resurse Umane), cu scopul de a imbunatati perfomanta si a rezolva eventualele probleme/ erori in procesele standard; Ofera suport in monitorizarea proceselor de Revenue Assurance pentru a determina zonele de risc si a elimina eventualele pierderi de venituri; Monitorizeaza zonele cu impact de frauda in procesele de Credit control, Fraud alert pentru a preintampina, diminua pierderi de venituri; Verifica si/ sau intocmeste rapoarte legate de situatiile aparute; Verifica si raspunde la mesajele primite privind functionalitatea procesului; Urmareste rezolvarea incidentelor ridicate pe probleme legate de venituri; Prelucreaza reclamatiile clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate situatiile din sfera sa de competenta; tine evidenta interactiunilor sale cu clientul; Tine legatura cu alte departamente/echipe si transmite acestora spre rezolvare eventualele reclamatii sau cereri ale clientilor care depasesc sfera sa de competenta; Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii echipei Revenue Assurance in concordanta cu necesitatile si obiectivele companiei; Analizeaza, pe baza rapoartelor existente, desincronzarile/ erorile aparute in sisteme (Clarify, Kenan, cSpire) si propune sau obtine solutii in colaborare cu echipele care administreaza aceste sisteme (IT, Tehnic, Provizionare) pentru rezolvare lor.

Cerinte

Studii superioare finalizate; Cunostinte elementare de contabilitate; Cunostinte solide de utilizare MS Windows , MS Office (in special Excel, Access); Cunostinte de baza referitoare la aplicatiile folosite: Citrix, Clarify, Kenan, Taifun, cSpire; Bune abilitati de comunicare si interrelationare; Capacitatea de a rezolva problemele in mod proactiv; Abilitati avansate de analiza; Orientare catre client; Orientare catre atingerea rezultatelor; Creativitate; Planificare si organizare; Foarte bune abilitati de interactiune; Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii; Integritate si incredere.

1 pozitii disponibile

Joburi similare