Acest anunt a expirat la data: 17.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

CALITATE ♦ PROMPTITUDINE ♦ RESPECT ATT INTERIM: suntem o companie tânără și dinamică, oferind servicii atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Oferim servicii profesionale de resurse umane în Oradea, România și UE, și soluții adaptate de recrutare și plasare forță de muncă, selecție și leasing de personal. Cei care și-au găsit un loc de muncă prin intermediul echipei noastre apreciază în mod deosebit promptitudinea și deschiderea noastră, iar angajatorii care au lucrat cu noi, ne caută din nou. Dorim să fim agenția preferată de recrutare pentru companii și pentru cei care-și caută un loc de muncă, oferind calitate, promptitudine și respect. Suntem creativi, ambițioși, deschiși, consecvenți în munca noastră pentru găsirea celor mai bune soluții, interesați de dezvoltare continuă și motivați de succesul celor pe care îi asistăm.

Cerinte

Căutăm pentru clientul nostru, companie internațională cu profil producție mobilier: ASISTENT COMERCIAL SERVICII CLIENŢI ÎN ARAD Reponsabilități: Comunicarea cu clienţii companiei Gestionarea bazei de date statice (client, adrese de livrare) Gestionarea bazei de date dinamice (comenzi reclamatii) Realizarea şi transmiterea săptămânală a rapoartelor către clienti şi catre superiori ierarhici Cerințe: Studii superioare Cunoştinţe Outlook, Excel, Power Point Cunoaşterea limbii franceze la un nivel avansat Cunoaşterea altor limbi străine reprezintă avantaj Capacitate de analiză şi sinteză Capacitate de relaţionare interumană Capacitate de învatare rapidă Rezistenţă la efort, rezistenţă la stres şi punctualitate Beneficii: Program de lucru într-un singur schimb L-V Instruire la angajare Salar motivant Tichete de masă

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare