Acest anunt a expirat la data: 01.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

- Inregistrarea si administrarea documentelor (contabilitate primara) - Deplasarea la diverse institutii pentru indeplinirea sarcinilor administrative - Primirea si distribuirea corespondentei - Preluarea si directionarea prompta a apelurilor telefonice - Intampinarea clientilor - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor - Elaborarea si redactarea diverselor documente si situatii cerute de management

Cerinte

-Studii medii sau superioare -Aspect placut, persoana amabila, politicoasa -Persoana serioasa cu simtul responsabilitati ridicat - Ambitioasa, cu abilitati de comunicare (interfata client) - Capacitate de organizare a activitatilor zilnice In schimbul serviciilor prestate oferim: -Un pachet salarial atractiv oferit fara nici o intarziere -Posibilitatea unui contract pe termen lung -Profesionalism, siguranta si respect. Persoanele interesate ne pot contacta pentru informatii suplimentare.

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare