Acest anunt a expirat la data: 27.12.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutăm pentru clientul nostru, companie internațională din UK, care oferă servicii de îngrijire medicală pentru pacienţi: ASISTENŢI MEDICALI GENERALIŞTI Reponsabilități: Asistă pacienții în toate aspectele legate de nevoile lor de ingrijire (de exemplu fizică, emoțională și spirituală) asigură pacienților confort și demnitate, în orice moment Acordă o atenție deosebită pentru a asista pacienții care au dificultăți de mobilitate sau / fizice face cea mai bună utilizare a ajutoarelor prevăzute limitate Asigură cel mai înalt nivel de îngrijire prin sprijinirea / asistarea pacienților atunci când este necesar, cu spălare / toaleta, dressing, și toate celelalte aspecte ale vieții de zi cu zi Asigurați-vă ca deţineţi cunoștințe profesionale, tehnice, și clinice actuale si practici bazate pe dovezi, în conformitate cu Codul de conduită profesională NMC și domeniul de aplicare în practica profesională Menține o bună comunicare cu colegii Păstrează confidențialitatea Contribuie la utilizarea eficientă și economică a resurselor și întreținerea tuturor echipamentelor Îndeplinește orice alte atribuții în conformitate cu cerințele

Cerinte

Cerințe: Studii medicale – Scoală Postliceală Asistent Medical Generalist Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat Acreditaţi de N.M.C (Instituşia care guvernează asistenţii medicali - detinerea unui PIN number)- se accepta şi înscrierea la N.M.C după începerea activităţii - având la dispoziţie 3 luni să obţină acreditarea Experienţă minimă în domeniu Seriozitate şi responsabilitate Disponibilitate la relocare - stabilire in UK Beneficii: Salar începând de la 13 lire/ora Se lucrează până la 40 de h/săptămână Transport asigurat din România – UK (se plăteşte zborul) Ridicarea de la aeroport; Contract pe perioadă nedeterminată Se dă 500 £ avans plată (avans care se va scădea în priemele două și trei luni din salariu) Masă asigurată gratuit pentru o lună Cazare asigurată gratuit pentru o lună - aproape de locul de muncă, după prima lună se oferă sprijin în găsirea unei noi locuinţe Descrierea companiei: CALITATE ♦ PROMPTITUDINE ♦ RESPECT ATT INTERIM: suntem o companie tânără și dinamică, oferind servicii atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Oferim servicii profesionale de resurse umane în Oradea, România și UE, și soluții adaptate de recrutare și plasare forță de muncă, selecție și leasing de personal. Cei care și-au găsit un loc de muncă prin intermediul echipei noastre apreciază în mod deosebit promptitudinea și deschiderea noastră, iar angajatorii care au lucrat cu noi, ne caută din nou. Dorim să fim agenția preferată de recrutare pentru companii și pentru cei care-și caută un loc de muncă, oferind calitate, promptitudine și respect. Suntem creativi, ambițioși, deschiși, consecvenți în munca noastră pentru găsirea celor mai bune soluții, interesați de dezvoltare continuă și motivați de succesul celor pe care îi asistăm.

20 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare