Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

Descrierea jobului - Contabilitate primara: registru casa, registru banca, NIR-uri, bonuri de consum (SAGA si NEXUS); - Intocmeste cereri de oferta catre furnizori, realizeaza analiza comparativa a ofertelor si emite comenzi catre furnizori; - Receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate si le introduce in sistemul informatic de gestiune (NIR); - Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii; - Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie; - Elaboreaza propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor; - Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei; - Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externi; - Urmareste comenzile de aprovizionare import/export; - Raspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionate; - Stabileste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale; - Organizeaza si prioritizeaza platile catre furnizori; - Ia masurile necesare pentru ca toate contractele sa fie executate în limita bugetului; - Analizeaza baza de date a furnizorilor existenti sau a potentialilor furnizori si identifica furnizori potriviti pentru a face achizitia necesara; evalueaza in mod continuu alternative la furnizorii existenti; - Stabileste forecasturi cu furnizorii; - Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor; - Coordoneaza activitatea de receptie si livrare comenzi catre client.

Cerinte

Cerintele obligatorii pentru candidatii pentru acest post sunt: studii superioare (studii economice); permis conducere categoria B; experienta in achizitii sau contabilitate de cel putin 1 an; operare MS Office (Excel, Word, Outlook); abilitati de comunicare peste medie in limba engleza (scris si vorbit).

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Engleza

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Nivel minim de experienta necesara 1 - 2 ani

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare