Acest anunt a expirat la data: 10.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

CALITATE ♦ PROMPTITUDINE ♦ RESPECT ATT INTERIM: suntem o companie tânără și dinamică, oferind servicii atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Oferim servicii profesionale de resurse umane în Oradea, România și UE, și soluții adaptate de recrutare și plasare forță de muncă, selecție și leasing de personal. Cei care și-au găsit un loc de muncă prin intermediul echipei noastre apreciază în mod deosebit promptitudinea și deschiderea noastră, iar angajatorii care au lucrat cu noi, ne caută din nou. Dorim să fim agenția preferată de recrutare pentru companii și pentru cei care-și caută un loc de muncă, oferind calitate, promptitudine și respect. Suntem creativi, ambițioși, deschiși, consecvenți în munca noastră pentru găsirea celor mai bune soluții, interesați de dezvoltare continuă și motivați de succesul celor pe care îi asistăm.

Cerinte

Căutăm pentru clientul nostru, companie multinaţională specializată în managementul documentelor, precum şi în dezvoltarea de servicii: OPERATOR DATA ENTRY Reponsabilități: Transcrierea informaţiilor din documente în softul clientului Identificarea cerinţelor din documente Prelucrarea şi validarea datelor Cerințe: Studii medii Cunoştinţe limba italiană la nivel mediu şi avansat Cunoştinţe operare calculator Atenţie la detalii Dexteritate, rapiditate, seriozitate Beneficii: Program de lucru în două schimburi L-V Instruire la angajare Salar brut 1114 lei Tichete de masă

5 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare