Acest anunt a expirat la data: 14.06.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Activitati principale: -procedurile uzuale de check-in si check-out; -promovarea serviciilor oferite clientilor; -intocmire documente, facturi si alte rapoarte necesare; -solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; -medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. -stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.

Cerinte

Cerintele postului: -experienta de minim 3 luni pe un post similar este un plus; -foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); -aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; -abilitati foarte bune de comunicare si socializare; -capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; -rezistenta la stres; -atitudine pozitiva, cu orientare catre client. -abilitati bune de planificare si organizare. Avantaj: cunoasterea programului Fidelio v8.

2 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare