Acest anunt a expirat la data: 13.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

ATT INTERIM: suntem o companie tânără și dinamică, oferind servicii atât angajatorilor, cât și persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă. Oferim servicii profesionale de resurse umane în Oradea, România și UE, și soluții adaptate de recrutare și plasare forță de muncă, selecție și leasing de personal. Cei care și-au găsit un loc de muncă prin intermediul echipei noastre apreciază în mod deosebit promptitudinea și deschiderea noastră, iar angajatorii care au lucrat cu noi, ne caută din nou. Dorim să fim agenția preferată de recrutare pentru companii și pentru cei care-și caută un loc de muncă, oferind calitate, promptitudine și respect. Suntem creativi, ambițioși, deschiși, consecvenți în munca noastră pentru găsirea celor mai bune soluții, interesați de dezvoltare continuă și motivați de succesul celor pe care îi asistăm.

Cerinte

Căutăm pentru clientul nostru, companie multinaţională cu profil producție mobilier: RESPONSABIL CALITATE Reponsabilități: Răspunde de activitatea de validări de huse precum şi produse noi, urmărind respectarea termenelor planificate Monitorizează modul de colectare și înregistrare a neconformităților în sistem și efectuează studii statistice în vederea identificării acțiunilor de îmbunătăţire Calculează indicatori de calitate şi KPI-uri aferenţi Departamentului Calitate Răspunde de organizarea corespunzătoare a auditurilor de client asigurând însoţirea auditorilor externi pe parcursul vizitelor acestora Realizează audituri de calitate la furnizori, în cooperare cu Supervisorul Calitate Furnizori și Recepție Realizează audituri interne de calitate Răspunde de activitatea departamentului calitate la preseriile organizate în vederea industrializării noilor produse, inclusiv întocmirea rapoartelor şi urmărirea implementării acţiunilor corective aferente Gestionează documentaţia cu regim controlat aferentă departamentului de calitate Redactează la cerere, proceduri, instrucţiuni de lucru şi alte documente necesare funcţionării corecte a sistemului de calitate Coordonarea Departamentului Calitate Cerințe: Studii superioare Cunoştinţe limba engleză nivel avansat Cunoştinţe limba franceză reprezintă avantaj Persoana activă cu abilităţi de coordonare Bune abilităţi organizatorice şi manageriale Gândire analitică şi standardizată Beneficii: Salar motivant Transport asigurat Ca şi angajat al clientului nostru puteţi fi eligibil pentru alte beneficii oferite de companie, cum ar fi: bonusuri, tichete de masă Posibilităţi de promovare în funcţie de performanţa profesională Dezvoltare profesională şi plan de carieră Aceste beneficii vor fi discutate cu dumneavoastră în cadrul interviului cu angajatorul.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare