Acest anunt a expirat la data: 08.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

S.C. INTEGRAL TOP TURISM S.R.L., agentie de turism, cu sediul in Bucuresti angajeaza personal pe posturile Agent turism, Asistent manager, Forograf. • AGENT DE TURISM CANDIDATUL IDEAL - Experienta intr-un post similar de minimum 2 ani - Experienta in crearea si vanzarea de pachete turistice si bilete avion; - Experienta in lucrul cu sistemele de rezervari online;
 - Cunostinte de constructie tarifara servicii si pachete de servicii pentru grupuri si individuali (turism intern, extern, ticketing); - Cunostinte temeinice de operare pe calculator( pachetul microsoft office);
 - Atitudine profesionala la telefon si in sediu; - Persoana organizata, punctuala, constiincioasa si responsabila;
 - Experienta vanzari in front office
- abilitati de comunicare, relationare si exprimare;
 - Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea altor limbi straine constituie avantaj); - Comunicativitate, seriozitate, punctualitate, persuasivitate, initiativa, atentie distributiva, dorinta de lucru in echipa; - Cursurile/studiile de specialitate reprezinta un avantaj;
 - Ordonat, organizat, punctual.
 - Capabil sa respecte dead-line-urile.
 - Comunicativ, sociabil, usor integrabil in echipa.
 - Atentie sporita la detalii
 - Pro-activ
 RESPONSABILITATI - Identificarea potentialilor clienti;
 - Gestionarea portofoliului de clienti actuali si contractarea de clienti noi; - Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic; - Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice;
 - Solicitarea de oferte catre hotelurile interne si externe; - Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe; 
 - Emiterea documentelor de calatorie;
 - Urmarirea derularii actiunii turistice de la preluarea comenzii pana la finalizarea acesteia;
 (Pe intreaga derulare a procesului de vanzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, incasare, emitere documente de calatorie, feedback calatorie); - Mentinerea relatiei cu clientii pe parcursul calatoriei; daca este cazul, rezolvarea eventualelor probleme; - Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii, interni si externi;
 - Contactarea furnizorilor interni si externi (hoteluri, companii rent-a-car, etc.) si negocierea contractelor de colaborare cu acestia;
 - Desfasurarea de diverse alte activitati specifice activitatii de turism si ticketing;
 - Desfasurarea de activitati de back-office (proceduri interne de lucru, flux vouchere, contabilitate primara, urmarire incasare facturi). 
 - Respectarea procedurilor de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie. 
 - Informarea managerului si punerea in practica a deciziilor acestuia; • ASISTENT MANAGER CANDIDATUL IDEAL - Cunostinte contabilitate primara; - Studii medii sau postliceale finalizate; - Experienta in domeniu de minimum 2 ani - Persoana prezentabila, comunicativa, organizata, responsabila, corecta; - Cunostinte de utilizare a pachetului (office); - Limba engleza - scris si vorbit nivel mediu RESPONSABILITATI - Asistarea directorului in sarcini administrative, de management si coordonare; - Gestionarea activitatilor administrative si de secretariat; - Programarea întâlnirilor de afaceri/rezervări/protocol etc. - Elaborarea si redactarea proceselor verbale si a rapoartelor solicitate de către conducere; - Tinerea evidentei si actualizarea permanenta a listei de colaboratori ai companiei; - Întocmire, actualizare de baze de date diverse; - Indosariere, organizare si arhivare documente; - Evidenta intrari si iesiri documente. • FOTOGRAF CANDIDATUL IDEAL - Experienta relevanta in fotografie de minimum 2 ani - Studii medii sau postliceale finalizate - Se ocupa de setarea aparatului foto, de cerintele foto de lumina si alte specificatii pentru a se asigura de calitatea imaginilor - O buna intelegere a fotografiei profesionale - Simt creativ dezvoltat pentru fotografie - Abilitati Adobe Photoshop si prelucrare imagini in diferite programe - Abilitati de compozitie cu lumina de studio - Atentie sporita la detalii - La curent cu noile tehnologii si tendinte in design si fotografie RESPONSABILITATI - Efectueaza fotografie de specialitate conform solicitarilor din partea managementului - Prelucrarea imaginilor in diferite programe - Suport in dezvoltarea conceptelor grafice pentru campaniile publicitare - Se ocupa de inventarul diferitelor bunuri fotografice si pastreaza arhiva cu toate fotografiile realizate - Se deplaseaza in anumite locuri pentru fotografiere, in functie de eveniment

Cerinte

Conditii minime de incadrare ale solicitantilor: domiciliul in zona Bucuresti-Ilfov, incadrare intr-una dintre urmatoarele categorii sociale: femei cu contract de munca incheiat anterior pe perioada determinata/maltratate/cu o meserie redundanta, familii monoparentale, persoane care au parasit timpuriu scoala, persoane cu dizabilitati.

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

Limbi straine necesare Engleza

3 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare