Acest anunt a expirat la data: 08.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

S.C. INTEGRAL TOP TURISM S.R.L., agentie de turism, cu sediul in Bucuresti angajeaza personal pe posturile Agent turism, Asistent manager, Forograf. • AGENT DE TURISM CANDIDATUL IDEAL - Experienta intr-un post similar de minimum 2 ani - Experienta in crearea si vanzarea de pachete turistice si bilete avion; - Experienta in lucrul cu sistemele de rezervari online;
 - Cunostinte de constructie tarifara servicii si pachete de servicii pentru grupuri si individuali (turism intern, extern, ticketing); - Cunostinte temeinice de operare pe calculator( pachetul microsoft office);
 - Atitudine profesionala la telefon si in sediu; - Persoana organizata, punctuala, constiincioasa si responsabila;
 - Experienta vanzari in front office
- abilitati de comunicare, relationare si exprimare;
 - Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea altor limbi straine constituie avantaj); - Comunicativitate, seriozitate, punctualitate, persuasivitate, initiativa, atentie distributiva, dorinta de lucru in echipa; - Cursurile/studiile de specialitate reprezinta un avantaj;
 - Ordonat, organizat, punctual.
 - Capabil sa respecte dead-line-urile.
 - Comunicativ, sociabil, usor integrabil in echipa.
 - Atentie sporita la detalii
 - Pro-activ
 RESPONSABILITATI - Identificarea potentialilor clienti;
 - Gestionarea portofoliului de clienti actuali si contractarea de clienti noi; - Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic; - Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice;
 - Solicitarea de oferte catre hotelurile interne si externe; - Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe; 
 - Emiterea documentelor de calatorie;
 - Urmarirea derularii actiunii turistice de la preluarea comenzii pana la finalizarea acesteia;
 (Pe intreaga derulare a procesului de vanzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, incasare, emitere documente de calatorie, feedback calatorie); - Mentinerea relatiei cu clientii pe parcursul calatoriei; daca este cazul, rezolvarea eventualelor probleme; - Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii, interni si externi;
 - Contactarea furnizorilor interni si externi (hoteluri, companii rent-a-car, etc.) si negocierea contractelor de colaborare cu acestia;
 - Desfasurarea de diverse alte activitati specifice activitatii de turism si ticketing;
 - Desfasurarea de activitati de back-office (proceduri interne de lucru, flux vouchere, contabilitate primara, urmarire incasare facturi). 
 - Respectarea procedurilor de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie. 
 - Informarea managerului si punerea in practica a deciziilor acestuia; • ASISTENT MANAGER CANDIDATUL IDEAL - Cunostinte contabilitate primara; - Studii medii sau postliceale finalizate; - Experienta in domeniu de minimum 2 ani - Persoana prezentabila, comunicativa, organizata, responsabila, corecta; - Cunostinte de utilizare a pachetului (office); - Limba engleza - scris si vorbit nivel mediu RESPONSABILITATI - Asistarea directorului in sarcini administrative, de management si coordonare; - Gestionarea activitatilor administrative si de secretariat; - Programarea întâlnirilor de afaceri/rezervări/protocol etc. - Elaborarea si redactarea proceselor verbale si a rapoartelor solicitate de către conducere; - Tinerea evidentei si actualizarea permanenta a listei de colaboratori ai companiei; - Întocmire, actualizare de baze de date diverse; - Indosariere, organizare si arhivare documente; - Evidenta intrari si iesiri documente. • FOTOGRAF CANDIDATUL IDEAL - Experienta relevanta in fotografie de minimum 2 ani - Studii medii sau postliceale finalizate - Se ocupa de setarea aparatului foto, de cerintele foto de lumina si alte specificatii pentru a se asigura de calitatea imaginilor - O buna intelegere a fotografiei profesionale - Simt creativ dezvoltat pentru fotografie - Abilitati Adobe Photoshop si prelucrare imagini in diferite programe - Abilitati de compozitie cu lumina de studio - Atentie sporita la detalii - La curent cu noile tehnologii si tendinte in design si fotografie RESPONSABILITATI - Efectueaza fotografie de specialitate conform solicitarilor din partea managementului - Prelucrarea imaginilor in diferite programe - Suport in dezvoltarea conceptelor grafice pentru campaniile publicitare - Se ocupa de inventarul diferitelor bunuri fotografice si pastreaza arhiva cu toate fotografiile realizate - Se deplaseaza in anumite locuri pentru fotografiere, in functie de eveniment

Cerinte

Conditii minime de incadrare ale solicitantilor: domiciliul in zona Bucuresti-Ilfov, incadrare intr-una dintre urmatoarele categorii sociale: femei cu contract de munca incheiat anterior pe perioada determinata/maltratate/cu o meserie redundanta, familii monoparentale, persoane care au parasit timpuriu scoala, persoane cu dizabilitati.

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

Limbi straine necesare Engleza

3 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare