Acest anunt a expirat la data: 06.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului - preluarea apelurilor telefonice, a mesajelor si gestionarea e-mailurilor venite pe adresa de office -pastreaza evidenta Registrului de Intrari / Iesiri -distribuie si arhiveaza corespondenta -pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces -intocmeste si urmareste comanda produselor de necesitate interna -asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor

Cerinte

Candidatul ideal -studii medii / superioare, finalizate -cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint) -abilitati de comunicare verbala si scrisa -persoana responsabila, organizata si cu atentie distributiva -experienta in domeniu (secretariat) minimum 2 ani -capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile -aptitudini avansate de comunicare orala si scrisa

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare