Acest anunt a expirat la data: 12.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- Analiza sistematica, evidentierea si ordonarea documentelor din arhiva firmei, astfel incat sa se optimizeze timpul pentru gasirea unui document necesar; - Inregistrarea documentelor, a planurilor, proiectelor, rapoartelor, studiilor si a altor inscrisuri importante; - Verificarea materialelor date spre arhivare; - Inregistrarea in arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple si denumirea acestora; - Crearea unor cataloage in care sa fie inregistrate persoanele interesate sa consulte documentele sau sa le imprumute.

Cerinte

- Minim studii medii (liceu/ postliceala); - Atentie la detalii; - Rezistenta la munca repetitiva/ rutiniera; - Atitudine pozitiva; - Bune abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru deplasari in vederea realizarii activitatilor de arhivare la sediul clientului (provincie).

3 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare