Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- Analiza sistematica, evidentierea si ordonarea documentelor din arhiva firmei, astfel incat sa se optimizeze timpul pentru gasirea unui document necesar; - Inregistrarea documentelor, a planurilor, proiectelor, rapoartelor, studiilor si a altor inscrisuri importante; - Verificarea materialelor date spre arhivare; - Inregistrarea in arhivele mari si in locurile de depozitare a unor documente multiple si denumirea acestora; - Crearea unor cataloage in care sa fie inregistrate persoanele interesate sa consulte documentele sau sa le imprumute.

Cerinte

- studii minim medii - cunostinte operare PC - experienta in lucrul cu documente, minim 1 an (grupare documente pe tipuri, ordonare cronologica/alfabetica etc, ambalare in cutii de arhivare, inventariere dosare) - disponibilitate la deplasari in provincie (30-50 % din timpul de lucru, plecare lunea - retur vinerea cu autoturismul firmei) in vederea realizarii activitatilor de arhivare la sediul clientului - avantaj - permis auto

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare