Acest anunt a expirat la data: 23.06.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Domeniul de activitate al clientului pentru care recrutăm este comercializarea de utilaje mici şi mijlocii de grădinărit, în toată ţara. ●Îți dorești un loc de muncă stabil? ● Ai experiență de minimum 2 ani în departamentul achizitii/distributii? ● Știi să lucrezi în Excel și Power Point? ● Îți placi să lucrezi cu clienții și să le oferi cele mai bune soluții? ● Îți dorește un loc de muncă cu responsabilități dinamice? Dacă răspunsul este DA la cel puțin două întrebări de mai sus, atunci trimite-ne CV-ul și noi te chemăm la un interviu. Responsabilitățile tale vor fi: ● Preluarea, prelucrarea si introducerea comenzilor in programul firmei ● Emiterea și înregistrarea avizelor și facturilor de recepție ● Păstrarea relatiilor cu clientii prin telefon si email pentru preluarea comenzilor ● Oferirea de informatii concludente clientilor referitor la produsele companiei ● Verificarea soldurilor clientilor ● Urmarirea comenzilor livrate precum si actualizarea lor acolo unde este cazu

Cerinte

Profilul candidatului pe care îl căutăm: ● A lucrat cu un program de facturare ● Știe să lucreze intr-un program de CRM ● Gestionează cu ușurință sarcinile multiple ● Are o atitudine proactivă și amabilă cu clientii ● Are o foarte bună capacitate de ascultare și prelucrare a informatiilor

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare