Acest anunt a expirat la data: 03.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: Absolventa/a de studii superioare; Excelente abilitati de comunicare, prezentare si relationare interumana; Cunoasterea pachetului Windows (word, excel, power point, outlook); Spirit intreprinzator, perseverent, activ, onest, ordonat; Initiativa, atentie la detalii; Placere si abilitate de a invata lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Persoana organizata, dinamica, loiala,cu simt al raspunderii si spirit de echipa; Foarte bune cunostinte de limba engleza sau franceza (constituie avantaj); Constituie avantaj, detinerea permisului de conducere - categoria B

Cerinte

escrierea jobului: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Elemente de secretariat si protocol; Inregistrarea documentelor de intrare/iesire din cadrul companiei; Stabilirea agendei Top Managementului; Intocmirea diverselor documente, prezentari, etc; Selectarea / trimiterea corespondentei; Organizare evenimente, prezentari; Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale; planificare, organizare, coordonare, monitorizare, etc; Stabileste si intretine relatiile cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei; Promovarea ofertelor in cat mai multe medii, cautarea si gasirea de noi clienti, cunostinte solide de PC si internet Gestionarea documentelor si informatiilor care intra si ies din companie, urmarirea sarcinilor si termenelor impuse.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

3 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare