Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului: - Activitati generale de secretariat, agenda si protocol pentru manager si clienti in cadrul intalnirilor de la birou; - Raspunde la solicitari, raspunde la e-mailuri de la clienti si transmite zilnic e-mailuri; - Asigura buna functionare administrativa a firmei in genere; - Tehnoredactează documente, printeaza, fotocopiaza, îndosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail, fax); - Organizeaza corespondenta zilnica, înregistrarea documentelor de intrare/iesire, distribuirea şi expedierea corespondenţei scrise şi electronice; mentine un sistem eficient de arhivare si îndosariere a documentelor si a corespondentei relevante;

Cerinte

Candidatul ideal: Persoana organizata, serioasa, punctuala, energica si pozitiva; Experienţă într-un post similar constituie un avantaj; experienta in munca constituie de asemenea un avantaj; Bune cunoştinţe PC (Word, Excel, Internet); Studii medii sau superioare (finalizate) Bune cunostinte de limba romana – scris si vorbit; cunosterea lb.franceze constituie avantaj. Oferta (bonusuri, beneficii): - Salariu fix 1500 lei net; - Tichete de masa; - Program de lucru 8h/zi, L-V; - Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe tinere si dinamice

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare