Acest anunt a expirat la data: 13.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice

Cerinte

Experienta; Profesionalism; Aspect fizic placut; Punctualitate; Computere şi electronică: Cunoştinţe despre funcţionarea la zi a mecanismelor şi mijloacelor de comunicare electronică, utilizarea programelor de tip office pentru redactarea de documente care presupun formatări complexe, utilizarea unor programe şi platforme specifice de gestiune şi monitorizare a fişierelor şi informaţiilor de pe şi despre site-uri găzduite pe un server la care angajatul are accesul, cunoaşterea tehnicii necesare pentru prelucrarea unor înregistrări audio şi/sau video folosind programe la un nivel de începător.

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare