Acest anunt a expirat la data: 20.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- Intocmeste si actualizeaza informatiile despre parteneri, clienti si colaboratori - Monitorizarea e-mailurilor si a listei de sarcini a managerului - Arhivarea fizica si electronica a tuturor documentelor - Gestionarea activitatilor specifice de protocol - Pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri - Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat; - Transmite documente prin posta, fax, corespondenta electronica, etc., precum si alte atributii specifice postului.

Cerinte

Experienta relevanta in asistenta manageriala/secretariat Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point) Receptivitate, intuitie, spirit de echipa Cunostinte medii de limba engleza Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace Persoana atenta la detalii, multi-tasking, capabila sa respecte termene limita, cu o foarte buna capacitate de organizare a timpului Capacitate de negociere, prezentare, atitudine proactiva, abilitati de mediere, statura profesionala si entuziasm

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare